pátek 18. března 2016

Volání jara!

Jelikož se blíží Velikonoce, mám silné nutkání si to doma zvelebovat.
Skoro bych to přirovnala k předporodnímu "zahnízďování". :-))

Napadlo mě inspirovat vás k výzdobě, ať už doma nebo klidně v práci, protože i tam je důležité se cítit dobře.

Mým prvním počinem je váza, kterou jsem koupila v IKEA za 99,- Kč. Jednoduše jsem ji pak naplnila kamínky, které jsme si přivezli z Chorvatska a píchla do nich tři větvičky s umělou orchidejí - kus za 39,- také z IKEA.


Dále jsem v květinářství koupila Kalanchoe a dala ji do květináčku, co jsem doma měla, ale kdybych ho teď kupovala, stál by 29,- opět z IKEA (jmenuje se Kardemumma) + Kalanchoe za 70,- Kč. Paní v květinářství mi poradila, abych moc nezalévala, je to sukulentní rostlina, takže postačí 1x za 14 dní a do misky, ať se sama napije. Dále po odkvetu ostříhat klidně i lístky do kulata. Zůstane takový bobeček a ona pak může znovu vykvést. Od června do září dát ven pod strom, nebo někam, kde tolik nepraží slunce. To letnění jí prý dělá moc dobře. Vyzkouším a doufám, že se jí bude dařit.


O týden později a úplně náhodou, fakt, přísahám :-)), jsem si udělala cestu zase kolem toho květinářství a koupila tam žluté narcisky a 2 růžové hyacinty. Prý vykvetou kolem Velikonoc. Moc se těším. Prý také moc nezalévat. Dala jsem je tak jak jsou do mističek a všechny pak vložila do proutěného košíku, co mám na pečivo - viz obrázek níže.


Abych zakryla ty misky, vyplnila jsem prostor barevným sisalem, v tomto případě jasně zeleným. Stál kolem 20 korun.


Takhle to vypadá... Je to jednoduché aranžmá a nebylo tak drahé. Z toho mám radost.


K cibulkám jarních kvítků jsem přikoupila ještě obarvené vrbové větvičky za 25,- a dala je opět do vázy s kamínky. Na ně jsem pověsila pár vajíček, které už mám z dřívějška a hodily se mi k té zelené barvě větví. Přibudou ještě další vajíčka, ale ta budu teprve s dětmi zdobit, takže na fotce ještě nejsou. Zatím jsem je jen vyfoukla. :-)


A ještě detail..


Tohle je zatím vše, mám v plánu ještě udělat dva jarní věnce, jak už jsem zmínila, pár vajíček a pak taky připravit pár dobrot. Brzy sem dám recept i dva. :-)

Užívejte si krásné předjarní období a mějte úsměv na rtech!

K.

Žádné komentáře:

Okomentovat